Ældrekonferencen
Tilmelding foregår via en særlig tilmeldingsside, som I finder her

Hvis der opstår problemer med tilmeldingssiden eller lignende, så er I naturligvis altid velkomne til at sende en email til info@ctku.dk

Betingelser

Alle tilmeldinger er bindende.

Dog kan tilmeldinger godt “byttes”, således at en anden person end den tilmeldte kan deltage i stedet for den oprindeligt tilmeldte. Ældrekonferencen skal blot informeres om dette senest dagen inden Ældrekonferencen.

Grupperabatter forudsætter samtidige tilmeldinger (min. 4 tilmeldinger på en gang). Altså i én og samme email. Senere tilmeldinger af flere deltagere kvalificerer ikke til rabat. Det er desuden en forudsætning for at opnå rabat, at der kan skrives én regning. Det vil bla. sige, at der kun skal anvendes ét EAN- eller CVR-nr. til opkrævning.

Ved betaling udover forfaldstid beregnes 2% rente pr. påbegyndt måned samt rykkergebyr 100,- kr. pr. rykker.

Ved tilmelding oplyses email på samtlige deltagere. Disse emailadresser bruges til at fremsende evalueringsskemaer efter konferencen, til oplysninger om eventuelle programændringer samt invitation og program til fremtidige konferencer. I samtlige emails oplyses tydeligt om, hvordan man frabeder sig fremtidige emails.

Læs eventuelt mere om de formelle betingelser mv. på denne side.